Bihåleinflammation

Så har man pratat med farbror doktorn då,o jag har bihåleinflammation..

Så nu har jag fått en slags kortison i nässpraysformat som fungerar bra mot bihålorna..

Ska ta   2 doser 2 gånger/dag i en vecka o sen 1 dos per dag i en vecka..

Men jag får väl fortsätta knapra alvedon mot värken..

Sen så ska jag ta o undvika att gå ut i kylan eller sitta i bilen..

Okej sitta i bilen går ju bra men så fort vi åker någonstans så får jag verkligen pain..

Ren jävla smärta.. smärtan är så enorm så jag  har ibland lust o ta en hammare o slå ut tänderna..

O jag får lite panik av smärtan..när det kör i både öronen o tänderna samtidigt..

Såhar det ju varit i några dagar men inte så ont..

nu får vi besök see ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!