vem är du?

svar till kommentaren:
såklart de behöver lugn o ro.
självklart.
men med 3 barn så kanske man inte alltid tar med sig "dagis"barnet.
Hon blir inte jobbig o kaxig för att hon måste göra saker.
för det  var hon själv som VALDE att följa med.
hon fick själv välja.
o hon ville följa med.

jag vet inte äns vem du är.
men du läser min blogg ofta?

jag gör knappt hälften av allt som andra småbarnsföräldrar gör
när dehar 3 timmars dagis.
För jag känner folk som sätter barnen på dagis för att de ska aktiveras.
 o direkt efter dagis åker de till något annat aktivitets ställe.
som öppna förskolan eller något annat..
bara matar på barnen en massa aktiviteter.
det gör barnen båda trötta,jobbiga o överaktiva..
Men sån är inte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!