tokiga

Tokiga barn jag har.
så söta.
Vanessa säger:Bästa storasystern i hela världen
O så ska Danne säga likadant.
Jag tror att det var något han ville ha.
O för att få det så ska han säga:
Bästa storasystern i hela världen."ler"

O nu sitter Vanessa o räknar på engelska.haha

Tokiga små skruttar det där.
O johan han var så trött,
så han visste knappt vart han skulle ta vägen.
Så när jag lyfte upp honom
så kramade han sig fast på mig.
O jag la honom för att sova.

Vanessa har haft det roligt på dansen
Hon gillar låtarna som de dansar till..
En av dem låtarna är johans favorit låt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, hittade hit via fl, vilken jätte fin blogg du har! Ska lägga till dig på mina favoriter så att jag kan följa er vardag framöver! Kram Jenny

2009-02-07 @ 14:24:48
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!