strul


Jag har skrivit 3 inlägg nu,
men de får stå som utkast.

Orkar inte förklara men
morgondagens körlektion
vart avbokad. O det suger.

O jag fick be dem kontakta mig
när de får ordning på allt igen.
För just nu avbokar de hela tiden,
o ber mig byta lärare hela tiden.

O ni som känner mig
vet nog hur jag känner mig nu.

Jag stampar o stampar men kommer  ingenstans.
Att byta körskola skulle bara strula till det ännu mera.
Få börja om med allt.

Just nu står jag bara ensam på vägen
till mitt drömmål.
Till vägens slut,o kommer ingenstans.

Tänk er,man vill kunna sätta sig i bilen.
O köra iväg själv.
Kunskaperna finns där,
men man kommer bara längre o längre bort.
Pga allt strul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!