så fin

Jag har spanat in den här Tunikan ett tag.
Den finns på www.bubbleroom.se

o nu hittade jag den även på http://www.halens.se
Kostar 119kr på båda ställena.

Hade nog köpt den om jag hade kunnat ha den storleken.
Men 32/34 är nog lite väl litet för mig..
Men ni som kan ha den storleken så kan jag rekommendera denna


Men oj,läste precis kommentarerna om denna tunika på hemsidan.
O de hade tyvärr inget bra o säga om den..
Var ju synd.
Men det är fördelen att man numera
 kan lägga in en kommentar om kläderna man har köpt..
Så företagen har chansen o ändra på produkten.
Eller få fler nöjda kunder..

Kommentarer
Postat av: Jenny

32/34 är alldeles för litet för mig med hehehe.

Den ser snygg ut men om alla ger den dålig feedback kommer jag inte ens tänka på att köpa den.

Hur gick de med de andra kläderna?



Vad tyckte du om melodifestivalen?



Kramar Jenny

2009-02-28 @ 21:37:26
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!