på min mors begäran;-)

Såklart min lilla mamma ska få se kort från i Lördags:-)

Ja i Lördags vid 10 tiden åkte vi hemifrån,
vi var bjudna till mamma o åke ( o alla djuren)
för att grilla korv o kolla på när alla åkte skridskor över sjön.
Maria o familjen var där också.

O vi grillade korv,drack varm choklad,åt bullar (såklart)
o hade det riktigt mysigt ute i snön.

Vanessa o Liam(söta kusinerna som är lika gamla)
följde med o gick på isen..

När vi hade blivit lagomt kalla o myst klart ute
så gick vi in för att värma oss.haha

Barna de lekte o pysslade o kollade på film.
O myste med sina kusiner:-)

O så tog vi en jättemumsig fika.


Här kommer lite kort.
Fler finns på bilddagboken.
Här är då jag o min lilla Mamma!!


Tack för en mysig Lördag!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Gu va myspys=)

2009-02-23 @ 20:20:49
Postat av: Din mamma

Tack,tack ! Kram

2009-02-24 @ 12:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!