onsdag

Idag ska jag iväg tidigare till Vanessas dagis.
Ska ha ett möte där,kanske inget möte direkt.
Men ett litet snack om hur det går o så..
Sånt där uppföljningssamtal kan man väl kalla det för..

Jag har fått fylla i ett papper om hur jag tycker
 att det är för henne på dagis.
O jag har bara positivt o säga.


Vanessa däremot har ju egna tankar
o åsikter o dem ska jag förmedla till hennes fröken.
O se om de upplever det så eller om det bara är "snack "
från en blivande 6åring..

För barn säger ju en sak till föräldrarna
o en annan till de andra..

Så ligger det till idag.
Min mamma skulle egentligen
ha varit barnvakt en stund åt pojkarna
men john skulle inte iväg förrän senare idag.
Så då är ju jag hemma..

O ikväll blir det kalas för syrrans 12 åring..
Vi blir väl inte så långvariga eftersom Vanessa
ska sova kl 20 men de brukar inte ha så långa kalas.
Sist var det väl en timme eller nått bara..

Ja det var väl våran dag så här långt..

see ya

Kommentarer
Postat av: TheDarkCrystal

Tack... Din blogg är allt söt den åxå!!! Är inte så svårt att få en personlig blogg så... Bara krångla å knixa till det lite...

Hoppas ni får en underbar dag!!!!

Kram

2009-02-25 @ 16:25:35
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!