melodifestivalen

Så har Melodifestivalens första del varit.
Jaha vad tycker man om dem som kom vidare då?

Jag hade ju hoppats på flera styckna såklart.
Men shirley ,Marie serneholt kom inte vidare.
Lite trist.
Men Emilia kom vidare och det är ju bra:-)
Och vanessas ena favorit Alcazaar.

Den där Caroline af ugglas är ju lite
annorlunda ,
o det är väl roligt med lite annorlunda
människor.
Antingen så tycker man om dem som är lite udda
eller så är man lite skeptiskt.
O jag är lite skeptisk.
Jag ska nog inte skriva vad jag tycker att hon verkar vara..
För jag vill ju inte att det ska verka som att
jag anklagar någon för något.
Som jag inte äns känner eller har någon aning om.
Men idag var hon nästintill ja nästan som alla andra..
Men som jag brukar säga,vem är egentligen som alla andra.

Men det är kul att melodifestivalen är igång igen.
Och som vanligt så stod Vanessa (snart 6år)
och dansade o sjöng till hennes favoritlåtar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tyckte att Emilias låt var okej. Men Caroline var hemsk...

Ja jag vet inte vad jag ska säga mer om Melodifestivalen än att den blir sämre och sämre.

Allt bra annars?

Kramar

2009-02-07 @ 22:54:47
Postat av: Nettan

( det är skoj att tävla mot mig själv) Tyckte hennes låt va så gryyyyyyyyymt värdelös!!!!! T om jag skulle sjunga bättre å jag kan absolut inte sjunga=)

2009-02-08 @ 00:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!