me&i

PÅ torsdag kväll ska jag på Me&i party hos Marina.
Tack snälla för inbjudan..
Det ska bli så kul o träffa alla igen.
Jag mår så bra av att träffa dem.
O  jag behöver verkligen det här.

Det är dumt o stanna hemma
när man förengångsskull
 verkligen har något kul o göra.


Och me&i kläder är ju så fina.
Ska bara försöka låta bli att handla..
Men hur ska det gå när barna
o jag älskar deras kläder.

Jag hade en me&i visning hemma hos mig i höstas.
Då höstkollektionen precis hade kommit ut.
O jag handlade ju en del..
O det bara lyste i ögonen på barna när de fick hem kläderna.
Och min favoritklänning från i somras är me&i..

Så med andra ord,jag är riktigt dum om jag inte går..
Ja inte dum som dum utan mer lite glatt sådär..

Lägger in ett kort på johan från i somras,
han har en me&i tröja på sig där.
O är så glad o go:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!