körlektion

Körlektionen idag gick kanon.
Allt flöt  på så himla bra.
Så nu har jag tagit bort körlektionen
på måndag o kör bara med den ena.
För de 2 är så olika som lärare.
Den här är som Sara (min favoritlärare).
Nä ingen kan vara som henne,
men de jobbar på samma sätt.
O det är det viktigaste för mig.
För  det är faktiskt viktigt vem jag kör med,
fastän Tommy inte vill erkänna det
så är det så imitt fall.
O jag har rätt.haha

Så idag var jag så jäklans glad när jag gick hem.
O min körlärare (min nya sen förra veckan)
var helt nöjd med min körning.
Helt nöjd..så otroligt skönt o få höra sånt.
istället för att:ja men du kan ju inte köra där,
för det här funkar ju inte.

Jo men uppenbarligen så funkar ju allt
eftersom 2 körlärare låter mig få köra exakt likadant.
O istort sett på likadana vägar..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad kul att de går bra för dig. Närmar de sig till halkan? Kramar Jenny

2009-02-05 @ 20:30:09
URL: http://bellaprincesa,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!