Klädpartyt

Sådär har man varit på me&i party också:-)
Det fanns mycket fint. I kalas tema o  grodor mm.
Men det jag ville ha fanns inte i dannes storlek så han fick en annan.

Sen funderade jag på att köpa något til mig,
men eftersom jag har en dröm om att gå ner
rätt mycket i vikt så kan jag inte köpa på mig något
som är minsta lilla stort.

Plus att min riktiga klädstil tillhör den där
lite tightare varianten än den pösiga.
Men oftast har jag lite större på mig eftersom
jag inte har den kroppstorleken  för tighta kläder.
O så har man sina favoriter i garderoben
o många av dom favoriterna är numera för stora för mig.
Men man tar på sig dom ändå av bara farten.

Så till våren ska jag rensa ut det som är stort på mig,
O in med mer kläder som passar så som jag ser ut nu.
O kanske har man lyckats bli lite mindre också till dess.
Vem vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!