kissie

Denna blogg som kallas för Kissie.
http://www.kissies.se

Jag har svårt o förstå hur den kan vara så himlans populär.
Så hon har 30 000 besökare en dag.
Och hon tjänar 50 000 för denna blogg.
Jag tycker att hon är lite för väl ärlig i sina inlägg
för att ha så många besökare.
Alltså såklart man ska vara ärlig om sitt liv,
det är inte direkt det jag menar.
Utan om man har 30 000 besökare så
skule jag inte våga skriva som jag gör
om kändisar osv.

O så har hon en gilla o dissa lista.
O det kan ju vara kul.
O det var väl inget fel i de,
men dissa unga föräldrar för att
 de Borde ha utbildning,
jobbat, bla bla bla bla innan barn.

Det har hon ju inte riktigt med o göra.
Hennes åsikt förståss,
men uj vad många det var som tog åt sig.

Jag tycker mer att det är äns eget val i livet.
Och man vet ju oftast själv vad man klarar
av och inte klarar av.

Och att skaffa barn ungt är väl
 av olika anledningar
oftast lite tuffare.
Men det måste ju inte vara så.
O sen är det ju oftast så
att de är faktiskt lika bra föräldrar
som om de skule  ha varit äldre.

De äldre kanske tänker som så
att ja men de i 30årsåldern
har ju mer erfarenheter och
varit med om mer saker.
Än vad en 17åring har gjort.
Men Allt beror ju helt o hållet på
hur man själv vill leva sitt liv.
Och ett barn är inget hinder .
Det är en gåva,
som man inte ska ta för givet.
Och man ska ju inte skylla
på barnet för att man inte kan
göra de sakerna.
För det är ju föräldern
som har valt o föda barnet till världen.

Jag känner en del som fick barn som unga.
Och jag tycker väldigt bra om dem.
Särskilt en,som hade så många emot sig ibörjan.
Men hon är ju världens bästa mamma till sina barn.

O så känner jag ju givetvis folk
som fick barn lite senare
och de är ju också himlansbra föräldrar.
Så det hänger ju inte alltid på åldern.
Det finns ju dom som är 30-35 som
inte känner sig mogna för att ha barn.
Utan de kanske vill roa sig ännu mera
på krogen..

Ja det var lite tankar o åsikter.

Kram på er alla föräldrar här ute i världen.
Unga som gamla..
Vi vet vad som är bäst för oss o för våra barn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!