godmorgon

har väckt vanessa,ja det var ju ett tag sen nu.
lekt lite med johan,bytt blöja o så.
men han verkar mera trött.

Vanessa stod vid trappan när jag kom upp för att väcka henne.
Men när jag satt o tog fram kläder till henne
så gick hon o la sig igen.
O försökte med: ja men jag ska inte gå till dagis idag.
De orden funkar inte på oss.
Hon kom inte upp men som tur var så kom john upp o då
vart det fart i henne..

Så nu är hon där..
Hon får komma 8,10 om hon behöver ibland.
HOn får ju komma 8,30 med
men då hinner hon inte med frukosten där.
O den verkar rätt mysig.
O idag är det hemliga lådan,
o den får hon ju inte missa..

Nu ska jag gå o äta frukost o dricka te.
Danne sover fortfarande.
O johan sitter o läser en bok här bredvid mig.

Kommentarer
Postat av: Nettan

HIHI prinsessan lite trött måntro=) Ja det måste va jättemys med frukosten på dagis. Lite annorlunda än hemma brukar ju barn gilla=)

2009-02-06 @ 08:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!