fredag

Fredag idag o solen skiner.
Gick till körskolan till 8.00
för att diskutera lite med läraren..
Bokade upp 3 körlektioner o gick sne hem
o åt försenad frukost o te.hehe

Idag har vi planerna på att
 åka o hälsa  på Kathleen med familj.
O john ska till vårdcentralen o kolla upp sina ögon.
Hans ena öga är helt rött,o han har jätteont.
O ni vet  ju hur det är när Karlar har ont..

Ja de har ju aldrig haft det så ont förut.
O de tror ju att de håller på o dör eller nått.
O jag är så sjuk,jag mår ju såå dåligt..
Det är bäst jag ligger o vilar.
Överdriver lite nu,men ja ni fattar nog..

När en kvinna mår dåligt
ja får hon vila?
Haha näää..
Som sist jag hade värk i hela kroppen
efter min lilla flygtur i källartrappan,
ja eller snarare en störtlandning..
Eller en dunk dunk dunk..

Ja då la jag mig för att vila kroppen.
O 2 monster på 3½år o 1½år kom in springandes.
O hoppade på sin käre mor.
1½åringen nöp där det var helt rött o började till o bli blåmärken..
O 3½åringen tyckte att det var lattjo lajban att mamman låg ner..
De  tjoade o hade sig,nu är det FEST!!!

i tomteskogen"ler"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!