foton

Idag ska jag o mamma iväg
och äta Lunch ihop.
O så ska vi kolla på gardiner till mig.
Är på tiden haha..

Jag ska ta o kolla alla måtten
på fotografkorten som bara ligger
i lådan o väntar på att bli uppsatta.
Börjar ju bli ett gäng nu.
O en ram gick sönder för någon månad sen
så den ska jag byta ut .

Jag hoppas att jag hittar någon ram idag.
Behöver inte bli till alla korten,
är väl ändå en 6kort minst
som behöver en ram.
6 fotograf kort.

Det är faktiskt lite illa
när man tog kort på hela familjen
när johan föddes o var en 1vecka gammal kanske.
O han är nu 16månader o vi har bott här i snart 1år.
O vi har inte äns en ram till kortet.
Illa illa..


Men de senaste korten fick vi i onsdags
ett på Vanessa och ett på alla 3.
POjkarna ville inte vara med på den
fotograferingen haha.
Förutom på  syskonkortet.

Sen måste jag börja skriva ut
kort igen.
 Sist jag gjorde det var i sormas.
Och det är också rätt illa för att vara mig.haha

Man vill ju kunna kolla på kort,
sitta o gå igenom lite kort
med en kopp te/kaffe...

O alla de  gamla som vi hade i huddinge
ja dom ligger längst ner i en låda i källarn..
Dom ska john få äran o ta upp,
han som vet mer exakt vart dom är.

Men det får bli en annandag.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Gu va mysigt..köpa gardiner å hela kittet=)

2009-02-06 @ 10:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!