förmiddag

Ny dag o redan fullt upp.
Andas..

Jag hade lämnat en tvättkorg med kläder kvar
till mannen igår eftersom jag inte hann plocka upp allt
innan jag skulle göra annat.

O nu imorse när jag kom upp så låg
istort sett alla rena kläder på golvet.
Utslängda..
POjkarna har haft kul.

Så det var bara o plocka upp allt o lägga in i garderoberna
O så är det leksaker överallt här hemma.
Pojkarna de leker o har kul o med 3 barn
så har man en hel del leksaker.
O det är svårt o hålla det undanplockat.

Många av er känner nog igen att så fort
man har plockat undan
så kommer de o plockar fram allt igen.
Så man får plocka när de sover.hahahaha

Detta var inget gnäll inlägg
utan bara om en vanlig förmiddag
för en småbarnsfamilj.

Nu ska jag gå o fortsätta plocka.
Innan john ska iväg o hämta Vanessa.
Jag tror att det blir han som får hämta henne idag.
Även fast hon ville att jag skulle hämta
så hon fick åka snowracer hem.
Men jag kan vara lite hurtig senare idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!