energi

Varför är det så känsloladdat
när man kollar på vissa foton.


Att flytta 2 gånger  på ett halvår tog  knäcken på mig.
Tiden då johan var nyfödd o man bodde i lägenheten
är som svaga minnen.

KOmmer vi någonsin att komma ikapp?
Det känns som att allt var så spännande förut.
Allt var så nytt o allt var så glatt.
Nu är det mest bara mörkt o dystert.

Kanske har det med årstiden att göra
att jag känner att allt är så grått o trist.

Jag hopas verkligen det.
Men tyvärr så tvivlar jag på det.
Men hur kan man få ny energi
när det bara är svart när man tittar ut.

O inte blir det bättre av att
man har så mycket o göra
med hemmet ,
så mycket så man vet
knappt vart man ska börja.

För det är bäst om man gör
en sak i taget o inte bara
gör något halvdant.

Men just nu så längtar
jag efter ny energi.

Vart finner man den?

Kommentarer
Postat av: Nettan

gör som vi brukar...när allt är som jobbigast tar vi en tur kryssning...koppla av å mys bara du å john. (eller med barnen) det är lika mysigt det=)

2009-02-04 @ 09:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!