dunk dunk dunk

Ja så låter det när en Petra ramlar nerför källartrappan.
Det låter dunk dunk dunk....
O aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!!!
O så får man saker över sig.
O målarburk med vit färg(som tur var så är det vit färg) ramlade o öppnade locket o färgen rann ner på golvet.
John hörde sin älskade fru skrika av smärta o sprang nerför  trappan på övervåningen
o direkt till mig..Oj hur gick det? med jätteorolig röst.

Ja där låg jag . Direkt efter kom pojkarna o var nyfikna.
O  jag hade fullt sjå o hinna stoppa johan så han inte klev i målarfärgen.
Han trampade lite i målarfärgen,o jag fick lite över mig..

O john fick torka upp all målarfärg från trappan o golvet.
O ni som har varit i våran källare eller sett källartrappan.
Vet ju att det är ju lite läskigt ändå o ramla där
för det är ju klinkers på golvet,
O det finns inget handtag till källartrappan som man kan hålla i sig.
Hade inte räckt nu kan jag säga..

Ja så är det.
Så nu har  jag så ont o halva kroppen typ.
Hela rumpan värker tur att man har mycket fett på Kroppen så man landar rätt mjukt ändå"ler"
Om jag känner min kropp rätt så kommer det vara fina blåmärken på armarna o låren o rumpan"fniss"

Sen la jag mig i sängen för att vila min onda kropp,
o vad gör då pojkarna?
Jo danne står o kastar en studsboll på mig"ler stort"
O johan pekar o nyper där jag har som ondast..

Jag hoppas att målarfärgen försvinner på
smutskläderna som jag tappade när jag föll.
Tur man har wanish!! "asg"

Kanske ska äta en bit kladdkaka för att  stilla min smärta.
Vore gott.
Men då ska ju alla andra också ha.."hm"
Snål?? näää..Jag delar gärna med mig,
men de har ju inte ont.haha

Skämtar bara,jag ska snart äta mat..

Lägger in bilder på bilddagboken från dagen sen.
Kan maila lösenord för de som vill,om jag känner er..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nemen Gud flicka lilla! Du kunde ju ha slagit ihjäl dig. Tänkte just idag att ja kanske skulle ta och komma och hjälpa er med att rensa lite i källaren...

Kram mamma

2009-02-18 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!