danne

Blir ett till inlägg på raken
om andra saker..

Igår så köpte ju vi en ny säng till Danne.
Å han vart så glad.
O det vart verkligen jättefint i hans rum nu.
O vi satte upp hans spindelmannen lampa
som han har velat få upp ett tag.
O så ett nytt påslakanset.
Så igår vid 16 tiden så längtade han efter
att få ta på sig nattkläderna o gå o lägga sig.
Så sött.

Så när klockan var 20,10 så
pekade han på klockan o sa:
Men oj titta klockan är sådär mycket,
o jag som ska sova..
Så sprang han upp o bytte om,
o sen gick han o borstade tänderna.
O sen gick han upp till sitt rum o la sig..

Hade tänkt lägga upp ett foto på
hans säng o så men jag har korten på min dator.
O det är ju så långt mellan johns dator o min"ler"
Min är inte påslagen..

Men har lagt in fotona på bilddagboken.
Så man kan se där..
Jag heter samma som här på bdb.
Men ni behöver antingen bli vän med mig
eller få ett lösenord..

Ha det så bra..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad kul att han längtande till sängen.

Jag har bdb men jag kommer inte in pga de säger att de nysända lösenordet är FEL.

Kramar Jenny

2009-02-19 @ 12:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!