Bubbleroom

Idag gick jag äntligen in på Bubbleroom.
Jag har sett reklam för den webbutiken
så många gånger på tv:n.

Jag o mamma gjorde en gemensam beställning.


Ska bli kul o få hem kläderna o jag hoppas
de passar mig lika bra som på modellerna "ler stort"

Beställde blandannat en klänning,o  om den passar
så kan jag nog ha den på  vid ett tillfälle i vår.
Då kan det vara kul o vara lite fin.

Här kommer länken till webbutiken:

http://www.bubbleroom.se


Sådär nu är länken med..
Den hade försvunnit när jag förhandsgranskade.hehe

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vart är länken=)

2009-02-20 @ 13:33:50
Postat av: Johanna

Tack för länken..

Har länge funderat på att kolla in den sidan men jämt glömt de.. Nu ska jag iallafall kika. =)



Kram

2009-02-21 @ 12:38:42
URL: http://angelhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!