Lucia

Igår så var det dags för Vanessas Lucia show med klassen.
De var 50-52 elever..
O de var så duktiga.de sjöng så fina sånger blandannat:jag såg mamma kyssa tomten...
I mitt inlägg från igår kväll så bjuder jag på ett videoklipp från slutet av deras luciatåg..
Nackdelen emd att ha ansvret för kameran är att man har fullt sjå o få fina kort.
Så man kan inte sitta ner o bara njuta.Så till nästa gång får någon annan ta över kameran..."ler"
Eller om man har en mycket bättre kamera så man kan ta jättebra kort fastän man sitter en bit ifrån.
Jag får ställa mig upp,zooma in o kolla vilken isntällning jag har osv..
Eller ställa mig vid kanten så jag komemr närmare..
Men efterosm jag älskar att fota så fotar jag gärna..

Här kommer lite foton från Luciashowen..
Glada  Vanessa dagen innan showen
då vi provar allt så det passar.



Vanessa Redo för luciashow i aulan..


Här tågar de in..


här sjunger dom:-)


Lägger upp fler foton på mina andra sidor..
Vill ni ha tillgång till bilddagboken så säg till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!