gårdagens visning

Igår hade jag en tupperware visning:-)
Det var så kul att åka iväg lite..

Det är så kul o se hur olika det kan vara på visningar.
O det är roligt att det inte blir densamma lik."ler"

Jag hade jättekul igår o tillslut hade jag presenterat alla produkter
som jag hade med mig.
Jag hade också äran att få låna en Iso Duo under kvällen
så det fanns en till produkt att visa upp..

O så fick man 
 se hushållspapper hållaren  i verkligheten också.
O den är ju så fin!
Jag måste beställa en sån nu på denna order..


Jag har inge bilder att visa upp från gårdagen
men däremot så kan jag säga som så att mitt visningsbord
blir bara större o större för varje visning jag går på"ler"

O jag vill verkligen att någon bokar
in sig som värdinna I januarie..
Snälla jag vill ut igen o dema..

Någon som vill träffa lite vänner en kväll ?
Då passar det bra att jag kommer o visar upp mina saker.
Så får ni träffas o ha kul.

O i januari är det gästgåva till både värdinnan o gästerna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!