sthlm


I onsdags vid 11 tiden så åkte vi först o hämtade Vanessa
o sen hämtade vi daniel på dagis(11tiden)
sen drog vi mot stockholm.
Jag,vanessa o daniel åkte med mamma dit.
Vi åkte till farsta köpcentrum o shoppade julklappar
o tog en fika..Sen åkte vi mot nettan med familj.
Danne,nessa o jag skulle hälsa på dem ett dygn..



Jag hade med min tupperware leverans som skulle gåt ill sthlm.
Så nu är allt lämnat!! :-)
O lilla Mathilda hade fyllt 1år  o nettan fyller idag
så vi hade köpte med presenter till dem:-)

Vi hade det jättemysigt hos dem:-)
Mackan bakade en chokladtårta som vi fikade på.
O barna myste tillsammans..
O på torsdag förmiddag åkte jag,nettan o danne till Skärholmen..
O shoppade julklappar o jag köpte även kläder till mig själv:-)
Tunikan visade sig vara trasig så vi ska skicka den så nettan får byta åt mig"ler snäll"
Har ju kvittot kvar så det är bäst att jag skyndar mig att skicka den..

Efter skärholmen drog vi mot toys´r ´s o kollade på en massa leksaker
till dannes stora lycka.Köpte även julklappar där med:-)
O sen hämtade vi Alice på dagis(nettans mellersta)
o sen drog vi mot Tumba centrum"ler"
O där vart det mera shopping!!




Det är så kul o gå i andra affärer än som finns här.
O även om man går in på Lindex så finns det ett helt annat utbud
än vad som finns här i lilla karlskoga.
O man kan gå till en lindex if arsta o en i tumba..
Det skiljer i utbudet där med..
Så det var kul o få leva lite som stockholmare igen ,
fast bara för ett dygn..
Det är alltid något..

Lägger in mer foton sen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!