vardagen

Den här veckan har jag mått riktigt bra.
Jag hAr mer energi o känner mig glad.
Jag kan ta saker o ting på ett annat sätt.
Men det är mycket för att vardagen har börjat
lite smått igen..
Vardagen har inte börjat helt för oss än.
Det gör den inte förrän efter semestern .
Så ii slutet på sep kanske.
Men det har ju börjat lite smått igen.
Med körlektioner o så att vanessa har
hälsat på skolan .

Familjen har en anledning till att gå upp.
Om man säger så..
Inte för att barnen kanske har sovit onormalt länge.
Men jag känner mig gladare nu.

När man går 2 vuxna hemma tillsammans
Så är det bra att man går upp i tid.
O att man gör saker om dagarna.
Okej ,en av oss mår ju inte 100% bra.
Men ingen mår bättre av att inte ha något att göra.

Jag känner mig inte ett dugg bitter,
kanske inte har varit så hemskt.
Men som sagt,jag mår bättre.
O jag är full av energi på ett helt annat sätt.

Att gå upp vid 10 på förmiddagen
o inte ha något att göra på en hel dag.
Det kan göra vem som helst deppig..
O man tappar  lusten till att göra något..

Man kanske stirrar sig blind på hur alla andra har det,
hur mycket roligt alla andra har det osv..
Men som sagt..

Nu rullar det på.
Vanessa var ju idag i sin skola.
IMorgon lämnar jag henne bara där,
så slipper jag sitta i soffan
o vänta på att få gå hem.
Med det menas:
Hon behöver inte ha mig där:-)
O på måndag är det upprop för hela skolan..
Så då börjar skolan på riktigt.
Vara där varje dag osv..

O funky kidz börjar nog nästa vecka också.
Om jag bara kunde få papper hem om det.
SÅ jagvet vilken dag hon ska gå.
Är ju i en ny åldersgrupp nu(äntligen)
Hon ska gå med 6-8åringarna..

O sen drar Draget igång också en gång i veckan.
Så Vanessa kommer att ha fullt upp.
Funky kidz är dessutom på en vardag nu istället
för på en lördag.
Skönt det så får vi vara helt lediga på helgen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!