Utkast: Hatar att ...


Hatar att livet ska vara så jäklans komplicerat.
Ja jag svor ,o det är fult i en blogg.
Men jag orkar inte ändra ..

Jag vet inte hur jag ska handskas med allt.
Men nu vet jag iallafall varför.

Kanske borde skapa en till blogg som är hemlig.
Känner att jag lätt kan bli lite väl personlig.
O jag orkar inte sitta o förklara mig.
O så kanske någon tar illa upp.
O missförstår mig helt.

Jag ska kämpa för att det ska bli bra.
Måste bara lära mig att handskas med det.

Jag skiter i vad folk säger.
För mig är det en stor grej.
En väldigt stor grej.

Nä som sagt.
Jag får ta o skriva mer  i en hemlig blogg.
SÅ skriver jag här när jag kan skriva om vanliga saker.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ska skriva om vad DU vill..å vill du va hemlig så kan du göra det här oxå? tror man kan skapa hemliga inlägg! Kramis

2009-08-28 @ 14:27:16
Postat av: Syster Yster

Skit i vad folk tycker, klart du ska skriva vad du vill...

Du får skriva överst på sidan: LÄSES PÅ EGEN RISK!!!... hehe

2009-08-29 @ 00:46:41
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!