min blogg

Ska försöka visa upp några
av bloggdesignen som jag har haft på denna blogg..
Har haft denna blogg i ca: 2år nu så det har hunnit bli några styckna.

Kommer nog inte att hitta alla,men några. ser ni här nedan...

Så här på ett ungefär såg min bloggdesign ut början på 2008.
Ungefär då vi flyttade till huset som vi bor i nu..



Sommaren 08 hade jag den här fina:




bloggen jan-mars 09



Den senaste som jag hade..mars -augusti09.


O Sen mitten på augusti 09 så har jag denna som syns nu på sidan..


Den lila aktiga färgen är tillbaka.
O min bloggadress är tillbaka på headern..
O så trivs jag bäst med en blogg med lite bilder på familjen..
den första trivdes jag med också,var bara det att jag behövde byta foton lite då o då..:-)
men det blev en hel ny blogg..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom är fina allihop tycker jag. Kram

2009-08-18 @ 12:42:52
Postat av: Anonym

din första va ju jättefin tycker jag=)

2009-08-18 @ 16:43:18
Postat av: Syster Yster

Ååååå...Kan du gå in å kolla på min sida, jag försöker nämligen oxå få till en fin header... Men nu har jag bara ställt till allt :-(

Jag blir tokig och kan inte få till det nått bra... Gå in å kolla, jag skämms...men ska försöka få ordning på det snart... Tar en kopp kaffe å hoppas på bättre tålamod snart...kram

2009-08-18 @ 20:13:19
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda
Postat av: bibbie

Hej petra alla är fina men den sista är tuffast tycker jag Kram Bibbie

2009-08-19 @ 17:52:09
Postat av: Camilla

Åh, vad fin din blogg har varit oavsett design! Vad duktig du är! Själv kan jag knappt få nån ordning alls på min blogg :/

2009-08-23 @ 16:16:44
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!