header någon?

Sitter just nu 00,30 på natten.
Det är alldeles försent för att vara uppe
som småbarnsmamma..Till 3 dessutom.

Men jag har lyckats tröttna
på min bloggdesign.
Jag vill ha något helt nytt igen.
Det jag har problem med är att göra en header.
För jag har bara Gimp.
O jag vet inte riktigt hur man använder det.
Paintshop pro är ju bäst .eller photoshop kanske..
Men det funkar inte med Linux..

Om någon vet hur man använder Gimp
 bildredigeringsprogram
så säg gärna till.
Jag har börjat lite men får inte över några bilder.
O några tubes är ju bara att glömma..
Saknar o göra design,gjorde mycket sånt när vanessa var liten.
På den tiden då man var medlem på babyfriends.
Kommer någon ihåg den sidan??
Man bytte grafik hela tiden.
O jag hjälpte många..

Men är det någon som vill göra en header till mig.
Så hojta till här. Eller på mailen..
Jag vill ha med foton på familjen.
Tagna nu i somras o lite fina färger o så..

Kommentarer
Postat av: Carina

Ladda ner Picasa från Google, ett kanon program att jobba med bilder i, jag har gjort min header i denna. Kan vara värt att testa. ;)

2009-08-04 @ 09:41:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/engverth
Postat av: Jenny

Hej!!

Jag är här men jag hinner oftast inte kommentera.

Kul att läsa allt ni hittar på.

KRAMAR Jenny

2009-08-04 @ 10:26:02
Postat av: mikaela

kan tyvärr inte komma med några råd men jag förstår mig inte heller på gimp. en gång gjorde jag en fin bild där men det gick inte spara.. om det var gimp eller datorn som var fel vet jag inte men troligtvis gimp.

2009-08-04 @ 15:46:52
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!