beställt skivan

Nu har jag beställt hem den efterlängtade skivan
med Värmlandspojkarna Vp.
Deras skiva Ute med Båten hade release för några dagar sen på cdon.
Så självklart måste jag  fixa hem den,
när jag inte kunde köpa den direkt på releasepartyt i fredags.
Var aldrig där,o tänkte beställa den redan i helgen,
men efter att ha fått ett sms om att den inte fanns i affären än.
Så väntar jag hellre  i 2dagar på att få den i brevlådan än o vänta
på att den ska finnas i butik.

Sånt där i-lands problem eller vad det kallas.haha
Ett problem som de i de fattiga länderna inte äns skulle kunna ha.
Eftersom de inte äns skulle kunna drömma om att få köpa en skiva.

Den här skivan kommer att gå hela tiden hemma hos oss.
För det gjorde de andra 2 också..O gör än idag.
Den första var ju "där sommaren är" sommaren 2007.
O sen julskivan"alla änglar" dec 09..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!