Vunnit

Idag när jag kollade igenom min blogg
så hade jag fått en massa kommentarer..
Vad roligt det var,4-5 styckna var det
att läsa o godkänna..

O det visade sig att jag har vunnit en tävling..
Vilket flyt jag har.
Jag har nu vunnit något 2 dagar i rad.

Denna vinst hade jag bestämt
redan då jag tävlade
att vinsten  skulle gå till Johns
systerdotter Mathilda..

O jag fick välja en body.
O jag valde denna:

Randig body, Rosa

Den blir hemskickad direkt till lilla Mathilda!!
Vad roligt o få vinna något o få ge bort en present på samma gång:-)

Jag vann  hos  Edvinsmamma..
Klicka på namnet o du kommer direkt dit..


Kommentarer
Postat av: MATHILDA

TACK MOSTER ATT DU TÄNKER PÅ LILLA MIG!!! KRAM Å PUSS HILDA

2009-04-29 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!