Vår?

Igår var det så underbart ute.
Jag gick i vårjackan o njöt av solen..
Jag o danne gick o hämtade vanessa
på dagiset o det var riktigt skönt
med en promenad.
När vi kom dit satt nessa jätteledsen
hon hade precis fått en rätt så lång sticka
i tummen,o det gjorde ju så ont på henne.

När vi kom hem så tog vi bort
stickan o hon vart så glad igen..
Skönt det.

Sen var jag på lite små promenader ute.
O så åkte vi o beställde pizza o drog till pappa o åt.
Barna lekte lite ute hos pappa o de hade så roligt.
Sen var det dags för att skjutsa nessa till draget.
Så då fick vi åka hemåt...
O ta en kopp kaffe hemma..

Det vore Underbart om vädret kunde hålla i sig såhär.
Som det ser ut  nu så kommer det att bli lika fint idag också.

Här är ett kort fårn gårdagens promenad .
Danne min glada lille prins..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!