tidsfördriv


Jag var så uttråkad idag så vi satte os i bilen.
O jag körde i några timmar.
Lite överallt,tog inget avancerat idag..
Åkte mest till  bråten,granbergsdal,källmo
o förbi gelleråsen o sen  till elgiganten.
Elgiganten öppnade idag ,
o det var smockat på parkeringen.
Så jag körde vidare o åkte till Lidl
o handlade lite mat o annat istället..

Bra o fördriva tiden framför ratten ibland..
Så gör jag iallafall något vettigt av dagen..
Vi körde förbi där man börjar sin uppkörning..
O det stod en o väntade på en elev från den andra körskolan..
Fy vad nervös man lär vara den dagen.hehe

Men som min lärare har sagt,
när den dagen kommer så har man
kört så mycket självständigt så man är så säker på körningen..
Men man vet ju aldrig,man kan ju kugga..
Sen så funkar iallafall jag som så att vissa gånger
som jag kör kan jag vara skit bra (lite överdrivet kanske men iallafall)
o andra gånger känner jag i hela kroppen att min körning
inte är 100%..

Så var det idag när vi började köra,
Men sen kanske jag går ut ur bilen o tar en paus
o så går man o sätter sig
o så är man sådär bra igen (100%)

Men så är jag ju  lite udda också;-)
Men någon måste ju vara det också..

Den typiske moderaten i bilen med golfbagen och resväskan i bagaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!