sommar?

Idag känns det nästan som sommar.
jag går nämligen omkring i knickers o linne o foppatofflor  ute i trädgården.


Vanessa o daniel vart bjudna till dagens söndagsskola av prästens fru,
Vanessa är kompis med hennes son ..
O idag skulle de ha lite extra roligt för barnen..
De följde med men danne kom hem igen,han ville att jag skulle vara med.
Men jag var inte direkt iordninggjord för att gå till kyrkan.haha

Så nu sitter danne o äter av sitt påskägg som han fick av mormor igår..
O saknar sin storasyster jättemycket..Men hon lär dyka upp snart..

Senare idag ska vi till pappa och fira Elin som har fyllt 15 (syrrans dotter)
o så ska vi äta middag där .Ska bli så kul  o framförallt ska det bli gott med mat idag igen.haha
Nä men att bli bjuden på mat eller äta ihop med släkt o vänner är alltid så mysigt.

Nä  nu ropar kaffebryggarn på mig..
så det blir till att fixa kaffe..

Kommentarer
Postat av: Sara

Men oj, har ni det så varmt? Vart bor du?



Ja, men då har jag bloggat i ca 1 ½ år också.. Det tar lite tid att klättra uppåt :) Hur länge har du bloggat?

2009-04-13 @ 14:20:29
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!