Påskparad

Idag fixade vi med påskklädsel o sånt o begav oss till stan.
Det var nämligen dags för den årliga påskparaden.
Barna skötte sig exemplariskt,var så lugna o fina..
Ja det är de väl nästintill alltid(de kan vara busiga ibland också haha)
Men jag tycker att det är viktigt o uppskatta de stunder eller dagar
då allt flyter på så bra.
Jag talar ofta om för mina 3 barn hur duktiga o fina de är.
Tex: Å vad du var duktig idag,du var så lugn o fin.
För även om det är så till 99% så är det skönt för även de små
att få uppskattning o komplimanger.
Att få  känna sig duktig o värdefull..

 På  Påskparaden  var det  en underbar stämning
med en massa musik o kycklingtar,tuppar,harar som sprang
omkring o hoppade o var så glada(utklädda djur såklart)
o så påskgodis såklart:-)

Tidningarna var där o fotade.
O Vanessa o daniel blev tillsammans med Alicia fotograferade av tidningen.
O jag sa deras namn o så ..Så det lär komma med i någon av tidningarna..
Så håll utkik i karlskoga tidningen eller kuriren..

Barnen de dansade o sjöng till påsksångerna .
O sen följde vi med Kathleen,Patric,Alicia,
zedric o kathleens svärföräldrar
till Café kulan  o tog en fika ihop.

De har smarriga smörgåsar där,
så det fick bli en med kyckling o philadelphiaost..mums..
Barna åt sitt godis o drack festis o var så glada.
Alicia o barnen har så kul ihop.
O vi vuxna trivs väldigt bra tillsammans också.
Så man hade kunnat sitta där  flera timmar..haha

Jag o barnen drog till slut till leksaksaffären.
De fick visa mig vad de vill ha lite i påskpresent
o så fyller de ju år i maj..
ja daniel o nessa,johan fyller inte förrän i sep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!