KÖRNING

Nu snart ska jag ta o bege mig till körskolan..
Ska bli skönt o köra lite igen.
Körde igår med john till örebro.
O nu blir det väl mot kristinehamn..
Avfarter o påfarter o spanska svängen o sånna där saker
gjorde jag förra o förr förra gången.
Så det lär bli en fortsättning på det.
Nästa steg är annars degerforsvägen
där de har en speciell vänstersväng som inte är skyddad.
Eller vad det nu var jag skulle träna på..
Men det får bli när det blir..
Allt får gå i min takt men gärna lite effektivare ..
Men allt beror på dagsformen..
Om jag har varit stressad under dagen,
har mycket omkring mig..osv..
Men just nu har jag väl bara en sak
som jag funderar på.
Men det är ju som det är med det..
Inget man pratar om öppet i en blogg..
Utan mer med en  riktigt nära vän.
Eller med jompz..

Nä  nu ska jag ge johan till john.
O jag ska fixa iordning mig..

SEE YA..

Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte att jag finns om du vill...fast jag kanske inte är så nära

2009-04-16 @ 17:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!