järnbrist?

Hemma igen..
Har varit en himlans mysig dag..
Träffat på flera vänner o även pappa o syrran o hennes dotter .
Det är roligt när man träffar på fler som man känner o kan snacka med:-)
Då mår petra bra:-)

O jag o barna gick en promenad till öppna förskolan med kathleen,Alicia o Zedric.
O  sen gick vi på promenad hemåt också..

Jag var himlans trött på öppna förskolan också.
Stod o jäspade o kände mig helt groggy.
Men vart lite piggare när jag kom ut igen
 men jag är bra seg nu med.
Jag får ta o förska få i mig lite järn o sånt..
Se om det kanske funkar..

Här kommer lite foton på våren 2009.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ny tävling hos Tant: 15.html" rel="nofollow">http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart15.html



Ha en underbar dag! Kram

2009-04-15 @ 09:56:34
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!