Fredagsmys

Så vad har hänt idag då.
Vanessa var på dagis som vanligt.
O när hon kom hem hade hon påskpresenter
till oss. Så otroligt fint  påskpyssel ,
så jag blir helt tårögd..

Underbara lilla tjej!!
O i onsdags hade hon gjort
där fina påsksakerna som jag la in i ett inlägg
från den dagen..

Ska bli mysigt o plocka fram lite påsksaker
till nästa vecka o ta fram det nessa har gort
till denna påsk o så har vi ju sen något annat år tillbaka.
Får se hur länge det får stå framme orört för lille johan.
Han ska ju kolla in allt som jag ställe i köket.
Det kan ju finnas något gott i skålarna:-)

Jag har varit ute o cyklat lite,härligt o komma igång
med lite cykelturer igen..Bra för själen.
Cykla lite o lyssna på musik:-)
Har som vanligt lekt med barna ute..

O sen under kvällen så kom mamma o överraskade
oss med en smörgåstårta..
Som vi kunde mumsa på under kvällen.
Tusen tack mamma!!!
Du vet vad vi gillar:-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!