bra flyt

Ibland har man allt bra tur.
Jag som aldrig vinner annars.
Har nu vunnit en sak..

Jag var med i en tävling
som funky kidz hade i söndags.
O idag ringde de om att jag har vunnit
en prova på vecka..
Så jag ska iväg på tisdag o träna.
Haha så roligt.
Jag ska få träna i en hel vecka..

Det kostar ju så mycket pengar
att träna annars så en hel vecka
är fan drömmen..
Synd bara sen när veckan är över
o jag trivs som fisken i vattnet att träna.
Men det får man väl ta då..

Colluseum here i come  on tuesday!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

gu så skoj!

2009-04-28 @ 21:15:18
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Du har en rolig överraskning på min blogg!

Du börjar bli en turgumma tror jag :)



Kram

2009-04-29 @ 07:39:17
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis! ^^ Du verkar ha riktigt flyt nu! Jag vet att du även vunnit något annat. :o)

2009-04-29 @ 07:45:42
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!