wall-e

Nu ska snart familjen W kolla på filmen Wall-e

Danne är helt överlycklig..Jag har fortfarande ont i halsen men jag har faktiskt gjort något väldigt bra idag..

Vissa av er lär bli rätt förvånade..Jag har nämligen rensat en hel del bland pojkarnas leksaker...

Jag tog in en svart sopsäck o den är halvfull..Jag känner mig jätte duktig haha.

Men allvarligt talat så är det så skönt o ha rensat lite iallafall så barna kan komma in där o leka

utan att trängas..O kanske ta emot besök här hemma utan att få kommentarer..hahahaha

Fast så iordninggjort är det förståss inte hemma så ett gänt städerskor skulle komma kunna

komma hit o inte ha något att kommentera.. Men vem orkar bry sig..

Jag sitter just nu i johans nya rum..Jag har fått in byrån med alla hans kläder in hit men nackdelen är att det är

en byrå(kommer ej ihåg vad den heter) så man kan ha datorn där också..

Man kan som tur är stänga luckan så syns inte  datorn..Är bara en tillfällig lösning hoppas jag..

NU blir det filmdags med godis o chips

see ya..

SOm vanligt är det jag som har tagit korten jag lägger in..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!