träningvärk?

hej!!


vad jag måste vara otränad när jag får träningsvärk av alla promenader som jag gjorde igår..

jag o barnen gick en rask promenad till stan igår,jag gick i rätt bra tempo..

hurtiga petra:-)

Sen så var vi på öppnis o sen sprang man  ju omkring på stan..

sen åkte vi visserligen buss hem men direkt efter middagen så gick jag o vanessa på promenader ..

Så idag känns det att man har gått en del..

O ändå hade jag velat gå mer under gårdagen men  mina ben tyckte nog att det räckte..

Men det gör att jag  vill fortsätta promenera som jag har börjat göra.

Man blir piggare av det också..


Idag har vi inte gjort så mycket..

John o Danne var på stan o handlade lite kläder till danne o nessa..

Danne visste vad han ville ha ,som han har kollat ut ett tag i  katalogen..hehe

Så nu när den fann i i butiken får ju förståss den:-)


Sen har vi haft fika besök här hemma av mamma.

Sen har dagen  hittills varit rätt lugn..

Skönt det för man behöver inte alltid   göra en massa  varje dag...

Inte så kul för barnen heller om dagarna är helt  fyllda av aktiviteter,varje dag..


Jag sitter o lyssnar på några klipp från gårdagens Idol..

Här är en som var jätteduktig igår..

Jag skulle kunna sitta o lyssna på hans musik...

Så hoppas han kommer vidare i Idol eller att man ändå får chansen o höra honom uppträda igen..

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.611667


O en till här,som får mig att tänka på estet tiden..

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.601920


Vet ni hur man länkar så det blir klickbara så skriv i en kommentar..

Jag vet att man ska kunna  länka o sånt på bloggen men hur man gör det har jag inte lyckats lista ut än..

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Hoppas ni frisknat till er och att ni får en kanonhelg! Stor kram!

2008-09-05 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!