Skön dag

Idag är barnen lite dåliga.. Bara Johan som är pigg som vanligt..

Både Vanessa o Danne hade lite feber i morse,hoppas det är borta nu..

Vi har varit ute här hemma hela familjen ,barnen har lekt (alla 3) .

Åkt rutschkana,gungat,lekt i sandlådan ,bakat tårtor ja allt sånt där som barn kan göra ute:-)

O så hoppat i våran stora studsmatta som barnen älskar..

John har även klippt gräset o trimmat o sådär ,så nu är det fint på våran tomt..

Jag måste samla ihop alla ruttna äpplen så jag kan slänga dem..

O samla ihop äpplen som vi kan använda till någonting..

Äpplekaka vore ju gott:-)

Vi har även fikat idag,oj så ovanligt:-):-)

Caffe Latte med kladdkaka o grädde vart det i dag.Så  gott med Latte o kladdkaka..

Jag har suttit o kolalt på en massa klädsidor..

Jag är så förtjust i vissa kläder men  jag nöjer mig nog med att bara titta på dom..

Kläder från ej sikke lej  o något annat märke...

O inte tal om Me&is kläder.

Jag skulle vilja ha istort sett alltihop till danne  o massa till nessa o johan..

o allt fårn hödtens kollektion till mig såklart..

Sen är det fortfarande fint  med det som fanns från de tidigare kollektionerna..

Det är roligt o kolla:-)

Nu ska jag gå ner så vi kan fixa med maten....

Lägger in lite foton från idag..

Jag gillar att fota,speciellt på barnen o natur .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!