shoppade

igår  tog jag cykeln till stan för att shoppa lite till mig själv för en gång skull.

Men det vart liksom inget till mig hahaha

Utan det vart :

2 par byxor till Vanessa

2 byxor till Danne

1 topp till vanessa

Tights till Vanessa

o mössa till Johan..


Varför hittar man inget till sig själv när man väl har chansen o leta i lugn o ro..

Prova kläderna om det behövs..

Men det var riktigt skönt o bara strosa runt helt för sig själv..

O sen cykla hemåt igen när man hade tröttnat på shopping..

Tog ett litet stopp o köpte dricka o godis till mig..

Sånt där är så ovanligt..

Jag äter ju knappt aldrig godis o sånt..

Nu börjar idol..

tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!