mycket gjort

Jag är helt slut efter en hel dag med en massa händelser..
 Efter frukost o sånt så gick jag ner till tvättstugan o höll på där..
Det finns en hel del att göra.
Bara att gnida galltvål på alla dessa fläckar på kläder som ska med
i den påbörjade tvätten tar lite tid.. O missar man en fläck så finns den
fläcken kvar sen så man kan inte direkt fuska..



När jag kom upp från källarn så var john o barnen redan ute i höstsolen..
Så hela familjen passade på att njuta av höstsolen ,krattade löv.
Tog en kopp kaffe ute ,barnen lekte o åkte rutschkana osv..
 Det är riktigt fint ute på våran tomt nu när den bauta stora studsmattan är borta..
 Den la vi undan för några dagar sen..Den har gjort sitt för oss..
 Jag körde i några timmar,all
tid framför ratten är bra tid.

Sen har vi också varit o handlat en massa mat på Lidl
Man får mycket mat för pengarna där,det kan behövas.
Sen har dagen fortsatt i en väldans tempo..

Men för att slappna av lite ställde jag mig o bakade en äppelkaka..
Så mysigt när det luktar nybakat här hemma..
Så denna helg har jag bakat flera gånger.
 Blandannat Äppelbitar.

Under kvällen har vi myst på äppelkaka o vaniljsås o så har jag kollat på ensamma mammor söker..
Det är ett riktigt mysigt program..
 Nu sover barnen så jag ska gå ner o kolla på filmen som john ville se..

Korten är från idag.


Vad tycker ni om nya designen på bloggen?

Jag tycker om den,men den är en aningens för mörk..
 Kanske ser det lite ljusare ut  om jag byter textfärg o så..
 Men det får bli  en annandag..

 Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman.

Vad vacker din sida är nu :)

Jag gilla den andra med.

CD skickas ikväll.

KRAM

2008-09-29 @ 12:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!