minnen

Undrar sa flundran om det är något som heter barnens dag eller nått som är i helgen.. för det är karuseller där nu o förra året när ja låg på bb så var mamma där med vanessa o danne så de kunde åka lite karuseller o sen kom de till bb.. å vilka minnen,kan inte fatta att det var för 1år sen som jag låg inlagd på bb o hade prekylampsi..
Åkte in idag för  exakt 1 år sen,  o 20 föddes han.. Jag vet att  jag bara hoppades på att han skulle födas när jag ändå var inlagd.. SItta i bilen med förlossningsvärkar i 40minuter är nog inget vidare, o särskilt inte när man
väntar sitt tredje barn o det kan gå rätt snabbt.. Men jag fick faktiskt dela rum med en tjej som fick barn  1-2 dagar efter mig  o hon   hade haft förlossningsvärkar i bilen,hennes kompis hade kört som tur var..
O sen födde hon istort sett direkt när hon kom in ..
 
Har  du fött  på Usö den 20-22 sep 07 så har vi nog setts ..



Kommentarer
Postat av: Nettan

läskigt vad 1 år går fort...=)kul med karuseller=) vill oxå=) hihi

2008-09-18 @ 18:36:18
Postat av: Ulrika

Håller med föregående skrivare..Nästan sjukt vad ett år kan gå snabbt. Om en vecka fyller min minsting 1år o ja.. har lite svårt att fatta vart tiden tagit vägen! :)

2008-09-18 @ 20:13:25
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!