max

Idag när vi skulle åka o handla så  åkte vi  till den nyöppnade  Coop Forum.

Det var riktigt fint där, den nya coop forum här i kga alltså inte kristinehamn..

Egen parfym avdelning med egen personal..Massa filmer,böcker mm..

Vanessa hittade en Polly pocket film det första hon gjorde när vi kom in i affären

så hon lär tycka om affären... Men det är väl inte så svårt o hitta en film där som man gillar

så många som det fanns att välja på.. O så hittade hon ett Hello Kitty spel till playstation

som hon kan önska sig i julklapp.:-)

Efter en timme kom jag o Vanessa ut ur affären  då var john så hungrig så det vart att vi åkte till Max o åt där istället. haha

Då hade vi ju inte behövt handla all mat för i kväll om vi ändå inte skulle äta det..

Men då har man något att äta imorgon,o det är nog inte helt fel;-)

Nessa har haft besök av sin kompis här också så de har fått leka lite

o Johan tycker om hennes kompis så mycket..

Så han är också glad för besöket..Ja alla är glada  när vi får besök:-)

Nu ska jag avsluta denna inlägg o jag är riktigt glad..

Jag är så glad över att ha de vänner som jag har..

O jag är så glad över att ha fått lära känna så fina människor här i kga

 nu när jag har flyttat tillbaka..


Nu är det nog dags för Vanessa o sova..Hon börjar sin Funky Kidz imorgon..

kram på er!!


Snart Johan är du 1år!!
Mamma ska bara fylla år först!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman.

Verkar som du haft en underbar dag!!

Det är du värd.

KRAM

2008-09-05 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!