letar present

Så fort någon fyller år av någon av våra barn så måate man veta exakt vad barnen ska ha..

O det är samma visa nu,johan fyller på Lördag. O vem får leta efter presenter till honom  jo jag..

Men det blir inte från mig utan från någon  ur släkten.. Det kanske kan vara kul någongång

men har man beslutsångest o det finns massor med leksaker för 1åringar så är det inte lätt o välja..

Särskilt inte när man ska be någon annan köpa den saken..

NU vet jag ju vilken prisklass vi pratar om så det är lite lättare.,

Men ändå.. Så idag har jag o pojkarna varit på stan o letat efter presenter till Johan

så jag vet exakt vad allt heter  när släkten hör av sig..

Jag kan väl inte exakt alla namn men nu vet jag hur sakerna ser ut iallafall så man kan beskriva dom...

Men alla nöjer sig itne med en beskrivning utan de måste veta exakta namnet,helst exakt vart saken står..

Nu är det såklart extra svårt o köpa till Johan för han är ju 3:e barnet o han har tillgång till så mycket leksaker..

Men jag står fast i att han behöver egna saker också o inte bara leksaker från syskonen..

Det jag ville ha till Johan har jag inte hittat här i kga..

Det är en rätt hög leksak som en snurra o så är det bollar som ska  snurra nerför den..

Jag är inte bra o beskriva hur den ser ut..

Men annars så behöver han ju alltid något till sitt rum eller andra sorters leksaker för 1åringar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!