Johan snart 1år

johan fyller på lördag o vi har bara köpt ett paket än.
stackarn ,när vanessa o danne fyllde 1 fick de massor av oss.
men jag vete sjutton vad jag kan köpa som han inte har ..
för har man en 3årig son innan så har han ju redan tillgång till alla pojkleksaker..
men det blir lite lättare sen när vi får ordning i hans nya rum ,då ser jag nog rätt fort vad han inte har..
o som tur är för mig så bryr han sig nog inte om att han får lite saker lite då o då istället för allt på lördag..
men om jag känner mig rätt så lär jag ha köpt en del paket innan lördag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!