glad

Vad glad man blir när allt går så bra..

Jag kom hem från körskolan för en stund sen o att köra med en av de kvinnliga körlärarna var det bästa på länge..

Jag var helt avslappnad fastän jag aldrig har pratat med henne förut..

Kanske ett hej eller så men det var så stor skillnad. Jag brukar annars vara så nervös innan körlektionen

o det har faktiskt hänt att jag har kommit hem o gråtit efter en körlektion. Men det känns som att den tiden är förbi..

Jag blir så glad över att jag märker att jag faktiskt lär mig massor,jag tror fortfarande att jag inte kan någonting ,

har ju varit så sen jag föddes eller nått. Så jag blir glad när jag kan minsta lilla sak.haha

Sånna där saker som är så naturligt för er alla andra att man ska kunna är inte så självklart för mig..

Jag ser fram emot att köra mer med min nya körlärare o utnyttja att man faktiskt kör med lite olika folk..

En manlig kärlärare o nu en kvinnlig o så min man..

Det som krävs nu är att allt inte ska försvinna ur hjärnan på mig o att jag ska ha lite mer självförtroende..

Jag är trots allt inte så värdelös som man kan tro..

Barndomens svåra tider är förbi,jag har haft mina år i sthlm som har stärkt mig..

Jag fick gå igenom mycket skit i sthlm första åren ,fick gå igenom att man kanske inte var så välkommen i storstan av

vissa  men allt ordnade upp sig till det bättre..

Men det har gjort mig starkare o jag har lärt mig så mycket om mig själv..

Som tex att jag klarar av ett litet blodprov i fingret numera,,jag klarade av ett missed abortion ,

jag har klarat av en hel omvändning i graviditeten ..Då det helt plötsligt visade sig att jag var sjuk i slutet..

Låg liggandes på sjukhuset i några dygn innan Johan föddes ,vart dålig igen men allt sånt där har stärkt mig..

Så nu är jag ng rätt stark,o jag får ibland gå igenom motgångar när det gäller mitt kämoande med körkortet..

Eller det är inget kämpande,det går smidigt nu...

Jag är ju bara ny o ovan vid allt som man ska göra..

Men en saxvändning var ingen svår grej för mig idag..


Nu ska jag snart göra oss iordning för vi ska nog till Karlstad eller nått idag..

Spana in lite bilar o så...För Touranen är numerasåld.. Den finns inte längre på våran parkering..

Jag kommer sakna den så mycket men jag hoppas att vi snart hittar en minst lika bra bil..

Jag kan ju inte undgå att säga att jag faktiskt är rätt sugen på en chrysler voager..

Men den kan nog dra i väg rejält i bensinkostnader o bör kollas upp hur försäkringen ligger i månaden..

Jag har frågat några som jag litar på när det gäller körning o de har sagt att den inte ska vara så svår att köra..

Plus att jag hörde med min körlärare idag.. O det ska nog inte vara några problem med att köra den för min del..

Lite större är den ju o kräver mer plats vid parkering o sånt.. Men vi får se hur det blir..

Vi har ju andra alternativ på bilar också o så förhopnignsvis hittar vi någon annan som kanske är bättre..

Vem vet man får ha både ögon o öron öppna..

Nu ska jag kolla mitt sms o plocka undan spindelmannen tidningen så johan inte tar o river sönder den...

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Nettan

Har du bytt trafikskola elelr?

2008-09-11 @ 10:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!