Födelsedag

Tack för alla Grattishälsningar:-)

 Det  är jätte roligt o  kolla mobilen på morgonen

 o se att  man har fått en massa sms..

Vad glad man blir . Syrran o barnen kunde inte komma idag på mitt födelsedagsfika..

Maria skulle till Solna o amanda var sjuk.

 Men det är tur att det är kalas på Lördag igen

så vi ses då..  Jag vaknade av världens finaste sång.

Daniel kom in o sjöng  ja må du leva för mig.

Direkt efter kom john,vanessa o johan in o sjöng..

O så paket på sängen..Hihi o sen efter att ha ätit frukost

 o jag har fixat lite i tvättstugan så vart det fler paket..

MIn underbara man har köpt Espresso muggar

från Rörstrand  till mig som Filippa K har designat.

Wow säger jag bara..Filippa K kan både designa kläder o espresso muggar..

Sen såå fick jag en så fin ljusstake av john o barnen..Som Vanessa har valt ut..

 Det är  3 ljus som luktar så gott, o ett  vitt fat  där man ska ha lite fina stenar..

Så himlans fint  med fatet o ljusen o stenarna..

O så har jag  fått en slags kanna till espressomaskinen så nu kan jag skumma mjölk igen.

Jag lägger  in foton sen.. Nu  ska John åka o kolla på bil så jag ska gå o ta barnen..





Kommentarer
Postat av: nettan

Låter som en alldeles underbar födelsedags morgon...=)

2008-09-16 @ 13:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!