Vad tomt ...


Vad tomt med besökare det har varit under morgonen.

3 besökare det är under medel. Annars så har det öst in besökare under de senaste dagarna..

Kanske är ni inte så intresserade av att få mina recept som jag bakar efter.. Jag som ville vara snäll;-)

Idag är en dag då jag har noll inplanerat.. Rätt skönt faktiskt..

Eftersom jag har haft så ont i magen sen igår..

Igår tog jag 2 alvedon innan körlektionen,2 timmar senare tog jag 2 till..

Jag som aldrig annars använder smärtstillande har absolut inget val nu..

Undrar hur jag hade klarat av dagarna om jag hade haft ett vanligt jobb.

Imorgon byter jag körlärare igen ,till den manliga som visade sin hårda sida

redan en halvtimme på min 2:a lektion..

Inte för att han har varit sträng den senaste månaden då jag har haft honom.

Men jag är bra nervös innan o jag är inte lika avslappnad

eller klarar av att tänka positivt om jag kör fel flera gånger.

Men det hör till livet att man klarar av olika lärare .. Så det ska bli intressant o se hur det går..

Jag måste tro på mig själv att jag klarar det.. O knapra alvedon så jag inte behöver få magsmärtorna just då..

NU kastar Johan ner sina leksaker nerför trappan... Det är roligt tycker johan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!