Ombytta roller


Sitter här ensam hemma innan jag ska iväg till min körlektion..

 Den fjärde för den här veckan..

 John o barna är på väg till

fotograferingen som är på öppna förskolan.

.Jag blir lite sentimental eller vad man ska säga..
 
Jag är så van vid att det är jag som åker med

 barna till fotograferingar, öppna förskolan o allt sånt..

 John är mer hemma nu än vad han var i Huddinge

eftersom han jobbade lite annorlunda då..

 Allt flöt på så bra för honom i morse..

 KL 10 satt barna påklädda..

O vanessa som hatar att kamma håret var nykamamd o fin..
 
Det sg så mysigt ut när de åkte iväg.

 O ingen stress eller nått sånt..
 
Hade det varit jag som skulle ha åkt med dom

 så hade jag fått stressa iväg med dem

 eftersom jag oftast går dit jag ska..

 Så vad smidigt det blir när man bara kan

 ta bilen,man behöver inte planera in i minsta detalj,stressa iväg..

Med bil blir det bara o klä på barnen

 o sätta dem i bilen så är man framme..

Inga barn som hinner få ont i benen eller några tjafs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!